27. toukokuuta 2010

Happy B-Day To Me!

Jeee tänään on mun synttärit! :-D On se aina kiva olla onniteltavana mutta tosiasiassa tää 19v. ei tunnu kauhean järisyttävältä, etenkään verrattuna siihen kun täytti viimeksi 18... Oikeastaan 19 vuotta on hyvin turha ikä :D viimeinen "teinivuosi" ja kahdenkympin kriisi (kyllä, KRIISI) häämöttää jo nurkan takana. Toisaalta on kiva ajatella että tässä vaiheessa on jo vähän löytänyt itseään, on jo vähän vapautta ja valmiutta pian itsenäistyä ja muuttaa vaikkapa omilleen.

kukka

Olin iki-iloisesti yllättynyt, kun matkoilla oleva isäni ohjeisti minut autoa palauttaessa käymään hänen vaatehuoneessaan, "ota se Nikonin kassi siitä, siellä on sun synttärilahja". Voitte kuvitella miten tossa kohtaa olin jo onnessani! Oon jo hetken toivonut uutta jalustaa hajonneen vanhan tilalle, ja siellähän sellainen oli ja vieläpä oikein mainio! MUTTA kassista paljastuikin vielä lisäksi mikäpä muukaan kuin salama! JEEE! Nyt oon jo monta vuotta miettinyt että milloinkohan sitä raaskisi sijoittaa moiseen kapistukseen mutta iskä näköjään käyttikin Singaporen reissun hyödyksi ja toi mulle oman beibin :) Häpihäpihäpi oh joy !

kukka2

En kyllä pääse vielä hetkeen juhlimaan synttäreitä, töitä on nyt luvassa melko tiuhasti! Eilen oli ensimmäinen HYVIN kiireinen päivä, tänään luvassa samanlainen ja vielä pahempi. Tahti tuskin kauheasti vielä tän kesän aikana hidastuu... Osaako joku arvata missä oon töissä ;D Jokatapauksessa, seisoma/kävely/juoksutyöhön tottumattomana on ollut hyvin raskasta nyt aluksi, ja jalat huutaa halleluja päivän jälkeen. Toivottavasti tottuu pian, muuten on ollut yllättävän kivaa kiireestä huolimatta! Helpottaa huomattavan paljon, kun kaikki muutkin työntekijöistä on ihan yhtä pihalla, jännittyneitä ja jakaa kiireen kanssani :)

Nyt ehdin hetken vielä rentoutua (tai siivota) ennen kun lähden töihin, bai bai !

-Juuli

Ei kommentteja: