19. toukokuuta 2010

+ 28 astetta

Kaikkien iloksi ollaan nyt saatu jo monen monituista päivää nauttia jopa ennätyksellisistä toukokuun helteistä - tai ainakin yhdestä niistä. Mä olen haikeana viettänyt päiväni töitä aloitellessa, mutta onneksi pääsin lauantaina nauttimaan kunnolla helteestä. Kesä alkoi virallisesti kun tunsi aurinkorasvan tuoksun ja oli ihanan tukahduttavan kuuma. Oltiin siis tosiaan Saran kanssa Rosendahlin rantsussa hengailemassa ja myöhemmin illalla nautittiin kesäyön lämmöstä. Kuviakin saatiin otettua, mähän sanoin että ryhdistäydyn tän kesä/yleisen tilannekuvaamisen kanssa! ;D

biitsi2

mä

lukemiset

lukueväänä oli mulla Dan Brownin uusin, Kadotettu symboli. (periaatteessa ihan hyvä, mutta aikalailla kopio kahdesta edellisestä..) Sara oli ostanut kirpparilta lehtiä, joita saatoin myös lainata...

sara1

laukku

kynnet
Saralla oli coolit hologrammikynnet! lakka oli muistaakseni Seppälästä (?)

mä1

sara

biitsi

Eilen ja tänään ollaan saatu VIHDOIN tehtyä äidin kanssa mun YO-mekkoa ja päästiin ihan hyvin vauhtiinkin. Kuviakin on prosessista tiedossa knhan saadaan se vielä vähän valmiimmaksi ;) Onnistuin myös vihdoin varaamaan kampausajan sekä kuvausajan, luulin jo että jäisin ilman kun olin niin myöhään liikenteessä, huh! Painan nyt aika lujaa töitä ainakin seuraavat pari viikkoa, viikonloppuna on luvassa sekä likkojen lenkki että tanssiesitys, joten vapaa-aika on aika kortilla. Toivottavasti työtahti tasaantuu hieman alkuhulinoiden jälkeen... Mutta nyt olisi vuorossa sauna, adios !

-Juuli

Ei kommentteja: